söndag 2 januari 2011

A new year...

Ja då var det ett nytt år igen då. Många nya nyårs-löften och många nya drömmar. This is gonna be my year. Förra året var det BÄSTA eftersom prinsessan föddes.

Jahopp vad är mina löften då?

  • Gå ner 20 kg.
  • ALDRIG dissa en film innan jag sett den.
  • Ta hand om mig själv mer.
  • Åka till Kenya.
Vad är era löften?

I morgon börjar jag med löftet nummer 1, gå ner 20 kg. Har vart och handlat idag. Inte en enda vara med socker i typ. Nu blir det hårdbantning. Funderade ju ett tag på att köra med soppor. Nutrilette eller något liknande. Meeeennn njaaa de e lite fusk. Jag har själv ätit soppor förut och därför får jag säga så ;) I am gonna do it the right way this time.....

Nyårsafton spenderades i Stockholm med Davids fina vänner. Jättegod middag, alkohol, roliga människor och alla söta barn <3

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar