torsdag 16 december 2010

En dikt till min älskade dotter.

Nu känner jag mig hel, men rädslan att förlora dig gör mig helt stel. Du är mitt blod, mitt hjärta och min själ låt mig aldrig behöva säga farväl. Du är det vackraste jag någonsin sett, så vackert hat aldrig någonsin en bebis lett. Jag kan titta på dig i timmar. När du leker, äter är i badkaret och simmar. Kärleken till sitt barn är starkare än något annat på jorden. Kommer aldrig att kunna beskrivas med orden. Du är det bästa som mig hänt, som en ängel från ovan som gud har sänt. På dig finns absolut inga fel, du älskade ängel du gjort mig hel. Jag älskade dig i magen och från första stund, upp i himlen och ner på havets grund. Du är än så länge så liten och ingenting vet, MEN du har satt namnet på kärleken. Jag älskar dig Keenyah


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar