onsdag 22 december 2010

IIII MORGON

I morgon äntligen kommer min stora kärlek. 2 veckor utan hans kyssar, kramar och närhet. Jag DÖÖÖÖÖÖDEN DÖR. Låter kanske mesigt men jag AVGUDAR  min man nåt så otroligt mycket och älskar honom dubbelt så mycket. Så detta har vart psykisk terror för mig ska ni veta. Men jobbigast för alla har det vart för min chirchir. Vart både utan Miss Lovely (me) och hans underbara dotter (Keenyah). Måste vara otroligt tungt. Men eftersom han är världens bästa man så ställer han upp på mig till 1000 i princip allt jag gör. He is amazing <3

Här är julstöket igång ska ni veta. Julgodis, julmusik- Ohhhh heeeeeellllgaaaa naaaaaaatt, städa, slå in paket och givetvis blogga ;) Julen är fin på många sätt.

Idag har det hunnits med en hel del faktiskt. Nu är bilen fin både på insidan och utsidan. Mycket tack vare pappa Carlsson. Tack pappsen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar